Header Ads

Російська блогерша про Вакарчука: тільки заради нього Україні треба віддати Крим (ВІДЕО)




У Нью-Йорку відбувся концерт відомого українського рок-гурту «Океан Ельзи», який привів у захват російську тусовку в США. Росіяни, не розуміючи ні слова українською, були захоплені музикантами і їх солістом Святославом Вакарчуком.
Новину повідомляє «Преса України».
Про свої враження від концерту розповіла одна з найвідоміших російських блогерш Катерина Рюміна. Понад 14 років вона живе в Нью-Йорку і має понад 10 тисяч підписників, будучи одним з найяскравіших представників російського ком'юніті. Рюміна побувала на виступі групи.
Блогерша зізналася, що в Україні не була жодного разу і зовсім не розуміє української мови. Українські пісні для неї є іноземними та незрозумілими. Каже, що і про культуру, і звички українського народу їй нічого не відомо.
«Для мене Україна - це їх жовто-блакитний прапор: безкраї пшеничні поля і мирне синє небо над ними. Для мене Україна - це найкрасивіші дівчата. Для мене Україна - це мій Моня (чоловік - ред.), український єврей. Для мене Україна-це сало з борщем і.... Океан Ельзи. Я не розумію ЖОДНОЇ їх пісні, але я божеволію від енергетики Вакарчука. Я вважаю, що тільки через нього одного Україні потрібно віддати і Крим і Рим і все, щоб вони не захотіли», - із захопленням відгукнулася про концерт Рюміна.
Тим часом, користувачі мережі, в тому числі відома українська журналістка Мирослава Гонгадзе, публікують відеозаписи, зроблені на концерті «ОЕ». На них видно, наскільки глядачі захоплюються і отримують задоволення від виступу. Зал був заповнений вщерть. 
Нагадаємо, відомий український співак Святослав Вакарчук відзначився черговим патріотичним кроком за межами України. На цей раз він виступив на своєму концерті в Австралії і під час однієї з пісень розгорнув прапор Маріуполя.

Немає коментарів:

На платформі Blogger.